بسته‌ی کامل برنامه‌ریزی کنکور با (مجید خاقانی)

مدیریتِ زمان از بحث‌هایی است که برای خیلی‌ها اهمیت دارد مخصوصاً اگر وقت، خیلی کم، باشد.
در سال منتهی به کنکور بیشتر از هر وقت دیگری این مشکل گریبان گیر دانش آموزان می‌شود، حجم بسیار زیاد درس‌ها و وقت محدود عاملی برای افزایش بیش‌ازحد استرس می‌شود.
ممکن است شما در سال کنکورتان در یک آزمون آزمایشی مانند کانون،گاج یا آزمون‌های دیگری شرکت کنید؛ احتمالاً یکی از مشکلاتی که بعد از اولین آزمون متوجه می‌شوید، این باشد که؛ فرصتی که برای آماده شدنِ آزمون به شما داده می‌شود بسیار کم است و شما نمی‌توانید تمام مطالب خواسته‌شده را بخوانید، یاد بگیرید، تست بزنید، همین‌طور مرور کنید و درنهایت تراز مناسب به دست بیاورید تا امیدوار باشید که با پیشبرد این مسیر در کنکور سراسری به موفقیت برسید.
• آیا واقعاً می‌شود در وقتی‌که برای هر آزمون داده می‌شود(مثلاً دو یا سه هفته)، به اوج آمادگی رسید؟
• چگونه وقتِ خیلی کمِ خود را مدیریت کنم تا بتوانم هم دروس پایه را مرور کنم هم دروس سال دوازدهم را به بهترین شکل بیاموزم؟

بقیه آدم فضایی‌اند!!!
رتبه یک آدم فضایی نیست

بقیه چه‌کار می‌کنند؟

مگر بقیه داوطلب‌هایی که در آزمون آزمایشی شرکت می‌کنند و تراز خوبی کسب می‌کنند زمانشان برای آماده شدن برای یک آزمون بیشتر از ماست؟
چگونه می‌توانند در همین وقت خیلی کم به‌گونه‌ای آماده شوند که یک تراز مناسب به دست بیاورند اما ما وقت کم می‌آوریم؟
احتمالاً جواب شما این باشد که ، کسانی که ترازهای بالای هفت هزار کسب می‌کنند از سال‌های پایه خوب و با برنامه‌ریزی درس‌خوانده‌اند ، تست زده‌اند و در این زمان فقط مطالب خوانده‌شده را مرور می‌کند که به این موفقیت می‌رسند شاید حق با شما باشد ،ولی این یعنی اینکه؛ حالا که ما تا به امروز خیلی خوب نبوده‌ایم ، باید از گردونه رقابت‌ها کنار برویم و خیلی راحت از رؤیاها و آرزوهایمان دست بکشیم!!!

قبول کنید که وقتتان خیلی کم و در عین حال خیلی ارزشمند است پس حتماً لازم یک برنامه حرفه‌ای داشته باشید برنامه‌ای که دقیقاً به شما بگوید هر روز و هر ساعت چکار باید بکنید تا از سردرگمی بیرون بیایید و زمانتان را بیهوده هدر ندهید.

معرفی بهترین منابع کنکور

معرفی بهترین منابع کنکور

بازار کنکور پر است از فیلم‌های آموزشی و کتاب‌هایی که هر کدام به سبک و سیاق خاصی مطالب را آموزش می دهند؛ طبیعتاً نمی‌توان گفت برای یک درس مثل ریاضی فقط یک کتاب خاص خوب است و تمام داوطلبان کنکور از آن کتاب استفاده کنند زیرا هر داوطلب به طریقه‌ی خاصی مطالب را یاد می‌گیرد؛بنابراین باید پس از شناخت روحیه داوطلب مناسب‌ترین منبع مطالعاتی را به او معرفی کرد.

یک سری به بازار کتاب بزنید؛ برای هر درس کلی کتاب هست، وقتی بعداز ظهر تلوزیون را روشن کنید تمام شبکه‌ها دارند تبلیغ فیلم‌های آموزشی را می‌کنند.

اولین سوالی که هر داوطلب کنکور از یک مشاور می‌پرسد این است که برای یک درس خاص مثل ریاضی چه کتابی مناسبتر است؟

مورد خیلی عجیبی که وجود دارد این است که بعضی از مشاور ها بدون این که سوال اضافی بپرسند یک لیست از منابع مختلف دارند و آن را برای هر کس این سوال را بپرسد کپی، پیست می‌کنند.

در واقع هر کس یک سبک خاص یادگیری دارد یکی با کتاب بهتر یادمی‌گیرد دیگری با فیلم؛ پس نمی‌توان به همه یک فرمول واحد برای منابع داد اما متاسفانه بعضی‌ها این کار را انجام می‌دهند.

برای اینکه بتوانم منبع مناسب برای هر درس معرفی کنم لازم است از خود شما مشورت بگیرم چون کلمه مشاوره هم‌خانواده مشورت است و کسی که بدون مشورت جوابی بدهد مشاوره نداده است بلکه راهنمایی کرده است.

من باید بدانم شما…

  • چه روحیاتی دارید؟
  • به چه سبک یادگیری علاقه‌مندترید؟
  • چه سطحی دارید؟
  • قبل از منبعی که من معرفی خواهم کرد، از چه منابعی استفاده کرده  بودید؟

آموزش روش صحیح مطالعه

آموزش روش صحیح مطالعه

هر درسی ماهیت خاص خودش را دارد که دانستن نحوه صحیح مطالعه هر درس کمک بزرگی در روند یادگیری آن درس می‌کند اما اینکه خود داوطلب بخواهد در سال منتهی به کنکور روش درست خواندن دروس را یاد بگیرد و ان را آزمون خطا کند وقت و انرژی زیادی از او می گیرد.

در بسته‌ی کامل مشاوره؛ ((مجید خاقانی)) به شما نحوه صحیح مطالعه هر درس و اینکه کدام مباحث اهمیت بالاتری دارند و اصطلاحاً نمره آور ترند را به شما می‌گوید.

موضوعی که در سال کنکور بیشتر از همه داوطلبان را اذیت می‌کند مشکل کمبود وقت است، پس باید روشی را برای مطالعه انتخاب کرد که در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد.

اگر برای پیدا کردن روش مطالعه هر، صفحات سایت‌ها و پیج‌های مختلف را جست‌وجو کرده باشید در نهایت با تعداد زیادی نظر متناقض روبه‌رو می‌شوید که نمی‌دانید کدام‌یک درست و کدام یک غلط چون بعضی موقع‌ها نظرات موجود در سایت‌ها کاملا با هم متفافت است و متاسفانه بسیاری از این نظرات کاملا غیر علمی هستند و به جای این که باعث پیشرفت شما شوند شما را از درس عقب می‌اندازند.

من‌، برای نوشتن هر مقاله از سایت دبیرستان، ساعت‌ها یا بعضی مواقع روزها تحقیق می‌کنم چون می‌خواهم اطلاعاتی که در این مقالات می‌نویسم، درست‌ترین باشد و چون چند سال است که مداوم این کار را می‌کنم، می‌توانم ادعا کنم که در زمینه مشاوره کنکور اطلاعات بی نظیری دارم که می‌توانم آن را به داوطلبان کنکور انتقال دهم تا موقعی که مشغول درس خواندن هستند خیالشان راحت باشد که بهترین راندمان را دارند.

ارائه‌ی برنامه‌ی منظم خواب ، تغذیه و ورزش

ارائه‌ی برنامه‌ی منظم خواب ، تغذیه و ورزش

خواب ،تغذیه و ورزش سه اصل مهم در بالا بردن راندمان شما به عنوان یک کنکوری موفق است ، که متاسفانه اغلب داوطلبان کنکور نسبت به این سه اصل توجه کافی ندارند.

در بسته‌ی کامل مشاوره ،((مجید خاقانی)) برای شما طوری برنامه‌ریزی می‌کند که با صرف کمترین زمان و هزینه بیشترین بهره‌وری را داشته باشید.

داوطلبان کنکور مدام از کیفیت پایین مطالعه‌شان گلایه دارند اما شاید مشکل از جای دیگری باشد؛ سه موردی که معمولاً کنکوری‌ها زیاد به آن توجه‌ای نمی‌کنند شامل موارد زیر است:

 

خواب:

هر وقت صحبت از ساعت مطالعه بالا می‌شود اولین فکری که به نظر بچه‌های کنکوری می‌رسد این است که ساعت خوابشان را کم کنند. جدای از سختی این کار، معمولاً با کم شدن ساعات خواب تمرکز به شدت پایین می‌آید. منظور من از تنظیم برنامه خواب و بیداری ایین است که بتوانیم مشخص کنیم دقیقاً چه ساعاتی از شبانه روز را می‌خوابیم و چه ساعاتی تمرکز بیشتری داریم.

گروه ۵ صبح:

اگر شما خودتان تمایل داشته باشید می‌توانم به شما راهکار هایی عملی و تست شده‌ای بگوییم که بدون هیچ سختی  بعد از یک ماه تبدیل به یک انسان سحرخیز شوید.

من این راهکارها را روی خودم امتحان کردم و به جرات می‌توانم بگویم شبیه به معجزه است، چون من همیشه ساعت ۹ از خواب بیدار می‌شدم و فکر این که ساعت ۴ یا ۵ از خواب بیدار شوم هم برایم غیر ممکن بود اما با انجام دادن یکسری کارها به طور منظم، بعد از تنها ۵ روز به سحرخیزی عادت کردم.

تغذیه:

موضوع دیگری که داوطلبان کنکور چندان به آن اهمیت نمی‌دهند تغذیه است. غذاهایی هستند که خوردن آن‌ها انسان را خلاق‌تر و پرانرژی‌تر می‌کند در مقابل یکسری خوراکی‌ها باعث رخوت می‌شود. در بسته کامل مشاوره لیست این غذاها به شما گفته می‌شود.

ورزش:

معمولاً کنکوری‌ها فکرشان این است که باید یکجا بشینند و فقط درس بخوانند اما حقیقت متفاوت است. با یک جا نشستن خون در بدن جریان نمی‌یابد که همین موضوع باعث می‌شود زود خسته شویم.

از طرفی ورزش سنگین مثل باشگاه رفتن در سال کنکور هم وقت زیادی می‌گیرد و هم آدم را خسته می‌کند.

باید یک برنامه دقیق برای ورزش‌ داشت که من این برنامه را در سه قسمت حرکات ریز‌، حرکات معمولی و حرکات درشت تقسیم بندی می‌کنم و اگر شما بسته کامل مشاوره با مجید خاقانی را تهیه کنید در رابطه با این حرکات یک برنامه دقیق دریافت می‌کنید.

ترسیم کامل نقشه‌ی راه تا روز کنکور

ترسیم کامل نقشه‌ی راه تا روز کنکور

اینکه شما بدانید ماه آینده در چنین روزی چقدر پیشرفت کرده‌اید ، در روحیه شما تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد و انگیزه‌ی شما را برای ادامه‌ی مسیر را بی‌نهایت افزایش می‌دهد.

در این بسته‌ی مشاوره ای از همان ابتدا شما در جریان، اتفاقات ماه های آینده روند مطالعاتی خود، قرار خواهید گرفت.

در هر بازه زمانی باید نسبت مطالعه دروس با هم فرق کند مثلاً ابتدای سال بهتر است بیشتر دروس اختصاصی را بخوانیم و  نزدیک کنکور بهتر است وزن مطالعه عمومی‌ها بیشتر شود تازه بین همین دروس عمومی تفاوت‌هایی از نطر محتوا وجود دارد، پس لازم است یک برنامه دقیق برای مطالعه هر درس داشته باشیم.

غیر از مواردی که گفتم یک مطالعه زمانی می‌تواند فایده داشته باشد که در زمان‌های مناسب به صورت اصولی مرور شود، در بسته کامل مشاوره این زمان‌ها به طور دقیق برایتان مشخص می‌شود.

ارتباط مستقیم با ( مجید خاقانی)

ارتباط مستقیم با ( مجید خاقانی)

احتمالاً شما هم در کلیپ های تبلیغاتی دیگر مشاوران دیده باشید که، شخصی که در این کلیپ‌ها صحبت می‌کند، با فردی که قرار است به شما مشاوره بدهد و برایتان برنامه‌ریزی کند متفاوت است و شما عملاً از سطح دانش و آگاهی فرد مشاوره دهنده تا زمانی که وجه مورد نظر آنها را پرداخت نکره باشید بی اطلاعید.

در بسته‌ی کامل برنامه‌ی ریزی خود شخصی که در ویدئو های آموزشی حضور دارد ؛یعنی مجید خاقانی؛ کلیه کار های مشاوره و برنامه ریزی شما را انجام می‌دهد.

در این بسته شما مستقیم با خود من، مجیدخاقانی، ارتباط دارید و تمام کارهای مشاوره و برنامه‌ریزی توسط خود بنده انجام می‌شود و شخص دیگری در این فرآیند دخالت ندارد.

شما با دیدن مقالات من در این سایت می‌توانید با نظرات من در مورد مطالعه کنکور و موضوع سیستم‌سازی مطالعه آشنا شوید.

داوطلبان کنکور معمولاً برای اینکه خوب درس بخوانند دنبال انگیزه گرفتن هستند اما خاصیت انگیزه این است که بعد از مدتی کمرنگ می‌شود و ساعت مطالعه شما هم به همان نسبت کم می‌شود، به همین دلیل من با انگیزه مخالف و عاشق سیستم‌سازی هستم.

در بسته کامل مشاوره، برنامه شما بر اساس اصل سیستم‌سازی طراحی می‌شود.

پیگیری روزانه انجام برنامه

در این برنامه سعی می‌کنم که هر شب از طریق پیام‌رسان‌ها با شما در ارتباط باشم و از اجرا شدن یا عدم اجرای برنامه و دلایل آن مطلع شوم.

به این ترتیب اگر نقصی و ناهماهنگی در برنامه‌ریزی وجود داشته باشد به سرعت رفع می‌شود.

برنامه‌ریزی و اجرای برنامه دو قدم اصلی موفقیت کنکور هستند و اجرای برنامه بدون نظارت مستمر امکان پذیر نیست.

بر خلاف طرح‌های دیگر مشاوره، من در بسته کامل مشاوره و برنامه‌ریزی، هر شب از طریق پیام رسان‌ها مثل تلگرام یا واتس‌اپ، با شما ارتباط می‌گیرم و پیگیر اجرای برنامه هستم. در صورتی که نتوانسته باشید برنامه را کامل اجرا کنید، مشکل اجرا نشدن برنامه را پیگیری می‌کنم تا در روزهای بعد مشکل رفع شود.

تماس تلفنی

تماس تلفنی

در این بسته هر زمان که خواستید می‌توانید با مجید خاقانی تماس بگیرید و مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایید و از مشاوره‌ی انگیزشی استفاده کنید.

شما برای تعداد دفعات تماس در هفته، هیچگونه محدودیتی ندارید.

در این بسته شما می‌توانید برای حل مشکلات و ابهاماتتان با من تماس بگیرید و این مکالمه تا زمانی که مشکل شما برطرف نشود ادامه دارد.

بر خلاف طرح‌های مشابه مشاوره که دارای محدودیت از نطر زمان و تعداد تماس‌های تلفنی هستند، در بسته کامل مشاوره و برنامه‌ریزی هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد و شما هر تتعداد دفعه که احتیاج داشته باشید می‌توانید با من تماس تلفنی داشته باشید.

گارانتی بازگشت وجه

گارانتی بازگشت وجه

یکی از تفاوت‌هایی که بسته کامل برنامه‌ریزی با سایر بسته‌ها دارد این است که در این بسته شما هر وقت از نحوه خدمات راضی نبودید می‌توانید تمام وجه پیداختی‌تان را پس بگیرید.

همیشه بحث اعتماد به مشاور یکی اصلی‌ترین موارد است. اینکه یک مشاور ادعاهایی داشته باشد می‌توانیم به او اعتماد کنیم و سرنوشتمان را به او بسپاریم!؟

من چون از قدرت مشاوره دادن خودم مطمئن هستم برای اینکه خیال شما راحت شود، طرحی به نام تضمین بازگشت وجه در این بسته قرار دادم که تا این لحظه ندیدم هیچ یک از همکارانم با این حد از اطمینان همچین تضمینی بدهند.

من برای تضمین این موضوع حتی می‌توانم کاغذ بنویسم و امضا کنم که شما هر موقع که خواستید می‌توانید کل مبلغ پرداختی‌تان را پس بگیرید.

سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

بازگشت به فروشگاه

دکمه بازگشت به بالا